Given up

Jag har nog börjat ge upp nu. Vet inte varför men jag har nog det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej men Stina ge inte upp. Det är inte likt dig. keep on fighting!! Det kommer fixa sig!! :)

2009-02-17 @ 08:30:08
URL: http://annimoll.blogg.se/
Postat av: mami

Lilla hjärtat! Och himla kris - varför nu?? PUSS o ÄLSKAR DIG

2009-02-17 @ 11:55:04
Postat av: Anonym

Nej, nej, Det är bara nattpratet som spökar.! Du kommer hitta någonting, även om det tar lång tid att nå dit ibland, så kommer det vara så myket värt de när du väl kommit upp på fötterna. Tro på din Karma! Puss min kära vän! Mg

2009-02-17 @ 20:23:37
Postat av: Linn Sköld

NEJ ge inte upp Stun!! Det kommer vända snart, om du trivs med staden och du inte är helt pank så tycker jag du ska stanna..Någonstans kommer de snart behöva personal? har du testat att söka lite utanför? har du testat hmm typ lager o sådant? du får gräva lite, det finns så många jobb som inte syns! Ge det lite mer tid iallafall snart kommer telefonen gå varm=) Ta hand om dig och ha det bra, tänker på dig<3 puss o kram Linn

2009-02-17 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0