Goin home

Har precit bokat mina biljetter för hemfärd i slutet av mars. Ska hem och göra högskoleprov och umgås med familj och vänner. Blev lite krångel dock för jag sa till han som lägger schemat att jag skulle komma hem den 1a. Men då går det inga flyg på onsdagar. Himla typiskt. Och det på tisdagen var fullt. Så jag fick boka torsdagens. Men jag tror inte det skulle bli några större problem. Får prata med honom imorgon. Är ju tillbaka i Glasgow vid halvsju så jag kan ju jobba några timmar på kvällen.

Nu ska jag ner på stan och köpa mig ett par svarta jeans som jag kan jobba i. Blir nog bra. Finns stuprör för typ 8 pund på Primark. Det får duga liksom. Behöver jag inte bry mig om att de blir lite smutsiga.

Vad ska ni göra idag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0