Missart

Och jag missar Backyard Babies på Nöjesfabriken hemma i Karlstad i helgen. Fan, Nicklas Borg är ju så snygg att det gör ont överallt. På ett bra sätt. Åh, jag dör. Han är så het. Så det bränns. Jag blir alldeles till mig. Varför bokade jag inte den där billiga flygbiljetten hem den här helgen ?! Fuck. Jag stirrar lite på den här bilden istället. Ikväll innan jag går och lägger mig. Kanske kan styra mina drömmar lite då.

Nicklas Borg, vill du gifta dig med mig ? Jag lovar att ta hand om dig. Alltid.



Missförstå mig inte, dom är bra också...

Och det jag hoppas mest på med det här inlägget är att Nicke ska googla sig själv och hitta hit, bli hopplöst förälskad i mig och flytta in i mitt lilla musätna rum. Vi skulle hålla handen, vara lyckliga, äta chips, röka mentholcigg och dricka te på skottskt vis med mjölk i. Och vara sådär avundsvärt kära. Visst låter det bra Nicke ? Jag lovar, jag är ingen stalker, jag vet att du kommer inse att jag är den enda för dig. OCH min mamma diggar dig, låter inte det som det ultimata förhållandet ? Kom nu, 21 West Prince's Street Glasgow. Du är ju min prins. Komsi komsi.

Kommentarer
Postat av: annabanana

ååh stina du är störd! jag saknar dig=)

2009-02-20 @ 18:53:47
Postat av: Carolina

Pumor, jag tar dregen så kan du ta borg, fine by me!

2009-02-22 @ 11:50:10
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0