Ny väska

Jag shoppade lite idag. Två svarta ganska meningslösa toppar till jobbet så dom orkar vi inte visa. Men bestämde mig för att hugga till på den ganska ombloggade väskan från H&M Divided. Tänkte när jag packade min lilla väska fån Warehouse när jag skulle ner på stan att inget får plats. Har egentligen bara en mellanstorväska med mig hit, förutom en tygpåse. Och den är beige/grå/potatisfärgad. Passar alltså inte till allt.

Så jag kikade runt och såg den här på H&M. Slog till på den och är mkt nöjd. Perfekta gå-till-jobbet-väskan. Får plats med det mest nödvändiga som mobil, cigg, plånbok, handkräm och diverse. Men dessutom en bok OCH en mindre matlåda. Har ingen koll på hur det funkar med paus och employeemeals och så. Men det blir nog bra.

Den är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0