Söndagsmarknad

Ligger i sängen med datorn på magen och väntar på att höra från Nena. Lillstrumpa började jobba kl 23 igår fram till halv fem, fem imorse. Så hon sover nog ett tag. Hoppas vi kommer iväg till marknaden dock. Vill verkligen det.

Har haft grym hemlängtan denna helg och varit nära att boka biljett hem flera ggr. Men inte hittat ngn bra helg då folk verkar komma hit hela tiden. Så det blir till att stanna. Vill bara ha ett jobb så jag har något att göra ibland. Ska börja ta promenader varje dag nu. Kan like gärna utforska området som att sitta hemma.

Back till Ugly Betty.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där vännen! Ja jag kan tänka mig att dagarna blir en aning mer uppstrukturerade när jobb är på plats, men de kommer. Varför skulle de inte vilja ha en pingla som dig i en butik :) Är hemma nu på visit, passade på då både syster och linn var hemma. Har haft en grymt skön helg med bara mys. Det stog verkligen på menyn! Nu är det back to work igen, men jag tycker alltid de känns lika jobbigt att gå tillbaka när man haft en paus, varför ska de vara de egentligen..Vore ju himla skönt om allt bara klaffade och man kände sig hundra med jobbet så det var roligt direkt att återkomma, men men, imorgon känns de säkert bättre, och gör de inte de får jag väl hoppas att de kommer i övermorgon :)

Ta lite kort runtom i området där ni bor, så man får se, de vore nice! Hoppas du får fina dagar framför dig, och att söndagsmarknaden är bra! Nu ska jag dricka kaffe med pappa innan vi åker till bussen! Tjao my love! P.s Tänker på dig <3 // MG

2009-02-08 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0