TGI Friday

Shit, den här veckan har gått fort. Grymt fort. Kanske bara för att jag har haft saker att göra hela tiden. Idag skulle jag verkligen gå upp tidigt och ut och söka jobb men det var så grymt kallt i vår lägenhet. Vi fick räkningen nu och den var pretty high så vi snålar. Jag kan tycka att vi snålar lite mkt faktiskt. Ska göra så i fortsättningen att jag smyger upp på morgonen och sätter på värmen någon timme. Så man iaf kan ta sig ur sängen.

Idag hjälpte inte ens en tokvarm dusch. Var så kallt efteråt att jag var tvungen att krypa ner under täcket. Igen. Men nu ska jag skriva ut cv:s för dom har tagit slut. Ska göra om dom lite också. Ta bort bilden, för det har man tydligen inte här. Och så skriva fulltime preferred och göra en riktad mot bar staff / glass collector. Något att hoppas på, barback...

Jaja, men det känns väl okej. Lagade soppa igår som jag blev tvungen att äta uppe hos Helena för när jag satte på ugnen för att grädda baguetten så började någon gammal rest där inne brinna. Brandlarmet gick, och mamma du behöver inte oroa dig för att jag inte skulle vakna av det. Det går i alla rum och är hur högt som helst. Hör nästa dåligt dag. När det äntligen slutade luktade inte lägenheten så bra dock.

Kom dock hem ett par timmar senare och då funkade ugnen fint. Megan höll på att laga en massa kakor och muffins till sin pojkvän till valentines day. Dom firar idag för han är borta nästa helg. Himla fin flickvän är hon. Även om jag tycker att Valentines day är lite av ett joke.

Fick ni en liten update också. Hoppas alla mår fint i Sverige ! Saknar er !

Så här fint såg det ut när jag och Louise tog en busstur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0