Yesterdaily


Grå collegetröja - AA, svart långt slappt linne - Monki, svarta jeans, Cheap Monday, röda skor - Converse, rosettspänne - Primark.


Igår kväll skulle vi ta några drinkar. Faktiskt. Men när en soffa är varm och skönt, en film är bra och man sitter med lite choklad och chips. Då lockar inte krogen så mkt. Så det blev myskläder, mysmat och mysfilm. Mums.

Kom hem vid tolv och det är bara jag och Paul i flaten denna helgen. Och han trodde nog att jag skulle vara ute ett tag för han hade satt på lite musik och väntade på en "vän" som han uttryckte det. Lilla slampan Paul. Efter ett tag kom en söt liten tjej och jag drog mig tillbaka till mitt rum med min dator och hörlurar. Den bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0