Back again

Oj, igår var en låg dag. Men avslutade kvällen med att se på What happens i Vegas och somnade sen på gott humör. Gick upp tidigt idag och pallrade ner på stan för att söka jobb. Höll på med det i typ fyra timmar och sen shoppade jag lite. Asbra rea på topshop så det blev två klänningar, en nedsatt från 25 pund 10, den andra från 45 till 20. Så jag är himla nöjd. Ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog ut med Eilidh, min flatmate. Vi får se.

Var ute i tisdags med Megan, Barry och Helena på Buff club. Roligt ställe men alldeles för mkt folk. Så jag och Helena gick vid ett och råkade ta en avstickare på Firewater där vi flörtade med nya bartendern, himla söt kille va.


Helena och Megan i vårat kök


Vårat internet har varit lite cepe de senaste dagarna så jag har inte brytt mig om att ta Dagens. Ska försöka ta några bra bilder på klänningarna och lägga upp dock.

Peace.


Kommentarer
Postat av: mami

Megan är HIMLA lik Emma!!!!!!

2009-01-23 @ 13:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0