Daily


Orange kofta - Monki, långt slappt linne - Monki, skärp med guldspänne - Primark, lacktights - Gina Tricot, ballerina - Primark, armband - H&M Topshop Indiska vintage


Ja blev lite senare än vad jag trodde men nu ska jag minsann ner på stan. Och ja mamma, ska gå förbi skoaffären. Vill verkligen ha det jobbet. Vill köpa ett gult nagellack och ett par schyssta koftor i coola färger. Allt mina är svarta typ. Blä.

Och Malin, det snöade faktiskt i en hel timme här igår. Inget som lägger sig men så är der här. Vad fint, får fixa ett kort på dig att stoppa i min plånbok så jag kan visa upp min snygga vän för alla killar här. Låt det gå ett par veckor så ska du se att du hittar som handen i handsken och tycker jobbet är kul. Okej, skype kan vara lite krångligt men lär dig så kan vi snacka ! Helena jobbar typ sex dagar i veckan mest dagtid mellan 11-18 och så någon natt ibland. Så jag får underhålla mig själv men det går fint. Får en spark i baken då. Magen känns bättre, fortfarande inget jobb men jag kämpar vidare. Det löser sig för eller senare. Vi får höras. Har dreadsbilder på facebook tror jag, kolla där.

Och till alla er andra som inte riktigt hängde med där, det är intert. Men kämpa på ni också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0