Daily

Kofta - Primark herr, tee - H&M, kjol - Urban Outfitters, strumpbyxor navy x2 - Primark, ballerina - Primark, halsband - H&M Primark, armband - H&M vintage Topshop, ring - Primark



Nu ska jag ta ut pengar, skriva ut några cv:s och söka lite mer jobb. Hoppas på att jag hör från några fler snart, känns som jag varit inne typ överallt. Men har nog lämnat tanken av att jobba i butik, typ klädaffär. Pub och mer kundkontakt är mer min grej. Men jag tar vad jag får. Nu ska tanden borstas och sedan ska skinnjackan på och så ut i det fina vädret. Idag bjuds det på blå himmel.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vad fin outfit! Lycka till med jobbsökandet :)

2009-02-01 @ 17:26:54
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0