Frågestunder

Sitter och bloggar runt lite och läser frågestunder på olika bloggar. Och jag blir lika förvånad över vad folk ställer för frågor som alltid. Varför fråga någon när den blev av med oskulden ? Som om 9 av 10 ens skulle besvära sig med att svara ingen kommentar ? Få personer som öppnar upp sig så mycket. Sen varför ställa en fråga om sex till en modebloggare ? Hittade den här frågan hos Sigrid och skrattade i min ensamhet. Fetstil är frågan sen Sigrids svar. hon sköter det bra men varför ställer man en sådan fråga ? Det är ju inte så att folk kommer svara klart du ska göra som han säger, analsex go for it !

Nu till min fråga. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i typ ett år. Allt är hur bra som helst och jag älskar verkligen honom. Problemet är nu bara att han vill att jag ska ha analsex med honom och jag vill verkligen inte. Samtidigt är jag så rädd att förlora honom om jag inte gör det här. Vad ska jag ta mig till? Snälla hjälp mig!

Du ska absolut inte göra någonting du inte har lust med! Om han vill att du ska göra någonting du absolut motsätter dig är han ingen bra kille.

Oh Lord ! Det finns människor till allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0