Friday I'm in love

Vaknade upp ganska utsövd efter utgången igår och började fixa till mig inför intervjun. Dagen började med strålande sol men lagom till att jag skulle gå så började det givetvis att spöregna. Knallade iväg till puben och träffade managern som var en rolig och mycket trevlig gubbe i typ 55 årsåldern som skämtade en massa. Det kändes bra men hade fler intervjuer och skulle höra av sig i mitten av nästa vecka. Håll tummarna !


Var barjobb och typ tre-fyra skift i veckan till att börja med vilket passar mig himla bra. Skulle få gå bredvid i början och bli upplärd och sen jobba både själv och med andra. Kul ! Hoppas verkligen, det var så mysigt. Och ingen uniform !


Efter intervjun har jag varit hemma och städat lite och kollat på film. Nu ska jag laga köttfärssås med spagetti och ta en sväng till Sainsburys och köpa något gott. Vet inte vad men det blir nog bra.


Krångel med internet förut igen så ingen dagens. Men det kommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummarna :) / Mg

2009-01-23 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0