God morgon världen

Sitter på sängkanten och filosoferar över livet. Vill ha jobb. Men vet inte hur jag ska göra. Känns som jag varit överallt och frågat. Svaret på 9 ställen av 10 är att dom inte söker för tillfället. Men ska jag fortsätta, eller ta en paus och vänta in februari, ny månad, mer pengar = behov av personal. Jag har inte gett upp, absolut inte. Känns bara som att jag kommer vara tvungen att gå in igen om några veckor på samma ställen, kanske lika bra att spara några. Så jag kanske borde ta det lite lugnt med sökandet denna vecka. Se vad som händer med puben och om jag får några callbacks från andra ställen. Vad tror ni ?


Glasgow - hösten 2005 med mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0