Good morning

Ligger i sängen med datorn i knät. Är himla trött idag. Hade precis somnat inatt när Eilidh (uttalas Äjli) kom hem med några kompisar och skrämde livet ur mig. Hade lite efterfest, vilket i sig inte stör mig. Men alla dörrar här har såna dra att dom smäller igen och det var en jävla massa spring. Vaknade även imorse av samma smällande. Tror dom sov i vardagsrummet.

Men men, det är charmen med att bo i kollektiv. Ikväll ska jag och Megan gå ut och fira att hon är klar med sina exams. Wiiie !

Bjuder på en bild med utsikten från mitt fönster.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser betydligt mycket finare ut än här just nu, snacka om snökaos. Bussen jag åkte med kändes mer som en ea på motorvägen...20 knycka var vi nog uppe i! lamgom försening på det..Men men, vilket i-landsproblem egentligen..borde kansle tänka så istället. Nu ser jag dig varje dag ska du veta Stina. Ända sedan jag bytte plånbok till min norska igen så sitter du, pappa och leo i mitt fack. Kortet är ifrån när du hade dreads(stavas?) Om du har något shysst foto på datorn från de får du gärna lägga upp de, vill se mer :)



Idag blev en långdag på jobbet, känndes så också. Har velat fram och tillbaka mellan gränderna och försökt hitta samtidigt som det var yrväder med blötsnö..Förmiddagarna jag jobbar känns iss, vill bara gfå hem, men sen lättar det lite under dagen, så jag får se hur de artar sig.!



Fattar inte med detta med scype så därför svarade jag inte när du ringde sist..Julia är hemma på besök och sedan i gbg innan hon kommer tillbaka. Lite tomt, men skönt ändå. Imorgon kommer anna hit på spel(de vet hon inte än) film och mys. skönt att man inte jobbar om varandra varje dag.



Hur jobbar helena? So long, hur känns det i magen?



Många kramar och tankar till dig!

Kram/Mg

2009-01-20 @ 16:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0