Jobhuntin'

Usch, nu har jag varit ute och lämnat in cv:s. Det är lite svårt, i början gick jag in överallt jag kunde tänka mig jobba. Men det flesta har redan anställt eller behållt personalen de anställde till jul. Synd. Men, på ett av ställena jag verkligen ville jobba visade det sig att de sökte både fulltime och parttime. Office, en cool skoaffär där man inte behöver använda uniform, utan snarare något verkligen personligt. Kul ! Ska gå dit om några dagar och se hur det går om dom inte hört av sig.

Sedan har jag lämnat in lite överallt. Men kommit fram till att det är smartast att gå på de ställena med lappar i fönstren, där jag vet att dom söker. Idag gick jag runt i butiker. Imorn ska jag satsa på caféer och restauranger. Så får vi se hur det går. Var inne på Topshop också men dom skulle inte anställe igen förrän i slutet på februari. Det vad synd.

Köpte lite mera mys till mitt rum så nu ska jag lägga mig framför en film tänkte jag. Awesome ! Vad har ni gjort idag ?

XOXO

Min säng

Kommentarer
Postat av: mami

Snyggt!! Med det vita omtaget på sängen alltså, det räcker ju gott så du slipper slösa pengar på ett sytt fodral. Och lyckospark till jobbsökningen. PUSS o KRAM

2009-01-15 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0