Mr Lee Stafford, made my day

Har länge tänkt införskaffa ett torrschampoo men har bara inte kommit mig för att göra det. Men tänkte passa på här, för just sådana produkter är ganska billigt. Smink över huvudtaget är inte så dyrt. Dessutom så är det något med vattnet här. Dom har i något för att få det mjukar men som gör håret mer greasy. Och det här inte något jag inbillar mig, både Helena och Layla säger att det är skillnad jämfört med svenskt vatten. Dessutom är trycket i duscharna här det sämsta någonsin så det kan hända att man nte får ur allt ordentligt.
 


Men jag köpte i alla fall Lee Staffords Poker Straight Dry Schampoo for Oily roots och det funkar verkligen. Håret blir mycket fräschare, mer volym och framförallt blondare. För jag upplever ofta att om jag inte tvättar håret på ett par dagar mörknar utväxten lite för mkt, precis så att jag stör mig på det. Och det var ju inte så länge sen jag slingade den så.

Men tooschampoo, it does the trick. Och det luktar gott också, ganska starkt till en början men lukten är god så det funkar, absolut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0