My baby's here !


Igår kom Louise, äntligen !
Så himla kul att ha henne här och få höra allt som händer hemma och allt som har hänt henne. Skönt att ha någon mer än Helena att prata med om ditten och datten. Vi gick ut och tog ett par drinkar på Firewater och sen hem till Helena där vi drack några öl och pratade strunt. Sen blev det ingen utgång. Jompa, Helenas systeryster kom så vi satt kvar och gick sen ner och la oss.

Nu har vi ätit frulle och ska ner på stan for some shopping. Först ut är givetvis Primark !

Blir kanske lite dålig update dessa dagar för jag umgås hellre med Louise än med bloggen. Men lite kanske jag hinner slänga upp. See you in a day or two.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är heelt lugnt att du försvinner bort med Louise en stund. Tror bloggen överlever stormen! Hoppas ni har de jätte bra! Jobbet känns bättre nu föresten, och jag har fått heltid ist för extra nu också:) Hälsa Louise från mig i massor!

Ha de så kul allesammen! Kram /Mg

2009-01-30 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0