Paul - the Savier

Stack iväg till internetcafét i närheten för att skriva ut cv:s. Råkade visst glömma bort att säga till att jag både printat och använt datorn. Oops ! Men där sparade jag några pund. Sweet. Knallade sedan hem till min tomma, kalla lägenhet. Fortfarande ingen ström. Men så kom Paul, the savier, hem och fixade det hela. Han visade mig, och det var väl inte så svårt. Men jag är inte så smart med sådana tekniska saker.

Nu blev det så sent. Hade tänkt att jag skulle gå och printa cv:s vid halv ett, ett men så hände allt det där med strömmen. Så jag kom inte iväg förrän två och sen när jag kom tillbaka ville jag vänta in om någon kom hem så vi kunde fixa det här med strömmen. Känns lite dumt att komma in en timme innan stängning. Men imorn, då är det jag som är uppe med tuppen.

Förresten, fråga bara om det är något ni vill veta som jag inte sagt.

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0