Rubrik

Nu åker jag snart. Eller imorn. Eller buss till Oslo idag och så flyger jag imorn. Vid 16.55 och sen bär det av tillbaka till Glasgow. Jag har nästan lyckats pressa ner mitt liv i en resväska som får väga max 15 och ett handbagage på 10. Herregud. Jag får nog shoppa lite när jag kommer fram. Synd.

Sprungit runt med sista minuten köp idag på stan med min lilla mamma. Och det värker lite i hjärtat när jag tänker på att jag inte kommer få se henne på flera månader. Min mami !

Och alla ni andra Louise Malin Emma Carolina brorsan Stefan alla grabbarna Julia Anna Senait, ja alla ! Jag bär med mig er, älskar er och saknar er ! Men mars, då ses vi. Högskoleprovet, det blir bra.

Mr Ångest knackar på nu. Som en påse skräp i magen. Nu dog jag lite.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fan känner att jag frågat lite väääl lite om din glasgowflytt.. Kommer du inte hem på flera månader? :/

2009-01-09 @ 20:20:46
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/
Postat av: Stina

Nej nu kommer jag inte förrän i slutet på mars för att göra högskoleprovet tyvärr. Men kom hit vetja :b

2009-01-10 @ 17:19:29
URL: http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0