Weekends

Söndagkväll, sitter i sängen och ser på första säsongen av Queer as folks. Har spenderat helgen med Helena.

Fredagkväll, vi såg tv och gick och la oss tidigt.

Lördag, sov i elva timmar till 12 och mötte sedan upp Helena för en dag på stan. Sprang runt med i billiga affärer men lyckades kapa ett par svarta pumps med flera cm klack (!) för 5 pund. Hängde på Primark i typ en timme och kom hem med lite smycken, en kofta och ett par ballerina. Allt som allt 15 pund. Good shopping. Lördagkväll jobbade alla och jag orkade inget mer än att se på film.

Söndag, stökade runt i mitt rum som jag börjar få ordning i och har kollat på Come dine with me och ätit kinesmat.

Kände att det behövdes några lugna och framförallt vita kvällar efter att ha lyckats klämma in fyra utångar på en vecka. Har till och med fått finnar på grund av det. Så framför mig har jag vad jag vill säga några till lugna dagar. På torsdag kommer Louise, ska bli superkul. Ska visa henne runt Glasgow, shoppa, dricka drinkar och på lördagen har Sue 20-årsfest med bowling och utgång. Helenas systeryster joinar också. Ska bli nice.

Imorn blir det mer jobhuntin' men hoppas på att dom ringer från några ställen och att jag snart får svar från puben. Så, inte en så händelserik helg men jag mår bra, är utvilad och mätt. Och otroligt sugen på att måla en tavla, vet inte varför men.

Hur har eran helg varit ? Anna vet jag fick handen glasskuren av en galen brud på krogen och fick sy nio stygn, men ni andra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0