Monkie goes down


BH i svart och rosa - 120 kr styck, trosor 60 kr styck hos MONKI


Monki vet var tjejer vill ha och tjejer vill ha bekväma men fina underkläder. Utan en massa snören och rosetter och en tråkig bygel som kommer punktera någons bröst eller lunga en vacker dag. Och därför träffar Monki mitt i prick med sina fina men sköna underkläder. Hade sagt till mig själv att jag inte skulle shoppa något idag men det var svårt att hålla sig borta. För inte bara var de himla fina underkläderna utan också sköna och prisvärda. Så det ovan slank ner i en påse tillsammans med en himla smart liten väska och ett hårband.

Nöjd är jag.

Kommentarer
Postat av: MJ

Hej vad söt du är, gillar bilder där du hade svarta nylonstrumpor som de såg ut som....

2009-07-27 @ 18:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0