She's gone


Min fena till Nena och jag sista utgången



Nu har hon lämnat mig, min fina fena. Känns tomt men jag är ju snart hemma jag med. Sista veckorna har verkligen gått sjukt fort. Känns som det inte var alls längesen som vi konstaterade att jag hade fem veckor kvar och Helena två. Nu har hon åkt och jag ska njuta av mina sista två veckor.

Har spenderat kvällarna uppe hos Layla i Helenas gamla flat och kollat på när hon packat ihop sitt liv. Sakta med säkert börjar denna period ta slut och de flesta verkar packa ihop och dra. Städar lite pö om pö i lägenheten också. Jag är ju jag och menar att om jag gör det blir det iaf gjort ordentligt. Så imorn blir det köket och ugnen. Sen kommer mamma med Åsa och Linn på söndag så då blir det lite slapp några dagar.

Nu blir det skype med big bro' om han tar sig i kragen och loggar in, sen jobb.

Smell ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0