Freaky Friday

Idag har jag jobbat. Det var kul. Sen slutade jag, gick hem och duschade. Har slappat i sängen, det var skönt. Nu sitter jag i godan ro i mitt kök, i en väldigt tom och kall lägenhet. Och väntar på vad ? Helena och hennes mor, ska ut och ta en öl. Det ska bli trevligt. Vad jag har på mig ? Massa nytt såklart. Det känns bra. Shoppade igår, blev två baslinnen/klänningar i vitt och grått och en lite längre kofta i kanske den finaste ljusblåa färgen jag skådat. Från Topshop givetvis. Det är så vackert.

På mig har jag den gråa klänningen, nya lacktights från Urban Outfitters, svart kort kavaj från H&M och ett gäng med halsband. Ska lägga på lite mer spackel och addera ett par armband så är jag already. Imorgon jobbar jag igen, dagskift och sen är jag ledig framtill måndagmorgon. Men eftersom alla är borta eller upptagna i helgen ska jag plugga plugga plugga. Det är inte så kul. Men himla nödvändigt vissa gånger.

Vad ska ni göra ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0