I forgot to put it in

Back from work. Sjukt trött, har nu jobbat åtta av mina tolv dagar irad. Hann med att tvätta håret och göra linsgryta idag. Styrde även en playlist till jobbet men jag måste jobba lite mer på den. Hade på den under skiftet ikväll och en del låtar bör nog tas bort. Mest för att playlisten redan är 12, 6 timmar lång och man vill ju hinna med i stort sett hela.

Och som Frida kommenterade, det är bra att inte tvätta håret för ofta men Anna, jag har tvättat det nu. Och chips är alltid en bra frukost !

Pinsamt värre på jobbet förut då jag skickar iväg en dam med tre tomma DVD-fodral. Tur att hon bara skratta när hon ringde och sa det... Nu blir det lite nattamat och filmen Half Nelson som jag äntligen hyrde idag. Har velat sett den toklänge men det har inte bara blivit av. Och lite Ryan Gosling innan man går och lägger sig är aldrig fel, drömmarna blir himla bra då.

Sleep tite, nite nite !

Kommentarer
Postat av: Anna siri Jost

hihih okej då jag åt gifflar till frukost som jag doppade i oboy.. mmmmmm!

2009-03-08 @ 14:04:37
Postat av: mami

Wopps! Kul med jobb men slit inte ut dig!! Och hoppas att du hinner titta på Högskoleprovet lite grann iaf. Idag tisdag åker jag bort med jobbet igen! Sunne igen! Hemma onsdagkväll - ska vi Skypa då??? Pratsjuk - livet är inte så himla kul just nu. Puss, älskar dig!

2009-03-10 @ 06:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0