Inte så bright

Mamma kunde inte ge mig något bra svar på om hon tappat mig på huvudet, hon menade att det i såfall var självförvållat. Och mycket möjligt, för något måste ha gått fel. Blev ingen utgång på tisdagen utan jag och Helena festade rejält efter jobbet på onsdagen. Och någonstans tyckte jag att det var en bra idé att dricka sambuccashots. Speciellt 6 st. Varav två typ tio minuter innan klubben stängde. Vilket ledde till att en ganska bra fylla passerade gränsen samma ögonblick jag kom in lägenheten vid fyra-snåret. Vilket i sig bjöd på en kalashangover igår.

Som Julia sa, det är inte kul att må som man förtjänar. Och jag svor över huvudvärk och sa nu jävlar blir det inte alkohol på en vecka. Inte förrän jag kommer hem. Men ack, så svag jag är. För kom hem efter jobbet igårkväll full med energi och hoppades på lite film och skitsnack med tjejerna i flaten. Men så fel jag hade. Dom var ute på farliga äventyr och jag är så svag så svag så jag gjorde mig klar på rekordtid, kastade mig i en taxi och åkte till Kushion. Höll det dock på en lagom nivå, vilket dom andra inte gjorde. Kul kväll. Tills vi kom tillbaka till lägenheten och Eilidh försökte få ihop mig med deras kompis Robbie genom att säga till honom att sova i min säng. Inte ok. Speciellt inte när snubben är 19.

Varför drar jag till mig lammkött som ett ruttet roadkill drar till sig flugor ?

Men tillbaka till min dumhet. Tänkte vara en duktig bloggerska, sjukt töntigt ord, och lägga upp lite bilder och skriva ett mkt intressant inlägg. Så jag packar ner både kamerasladd och kameraladdare i väskan och beger mig till jobbet där jag nu sitter i skrivande stund. Men kameran, den behöver man väl inte om man vill lägga upp bilder eller ? Nej nej så den ligger kvar på sängen... Pucko säger jag bara  P U C K O !


Jag är iallafall sjukt cool när jag pluggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0