Jobb jobb

Har nu avverkat mina tolv dagar irad. Kanns bra. Vad har hant under veckan mer an utgang ? Fick lon i tisdags och kan darmed anvanda mitt skotska debit card. Sa imorgon pa min lediga dag blir det serios shopping. Borjar dagen men intervju dock, kl 9, for att fa ett national insurance number, typ engelsk personnr. Eller natt.

Langt bort i ingenstans ar det tydligen och jag ska lyckas ta mig dit i rusningstrafik. Far nog styra en taxi i tid och ta med en bok. Hellre vanta lite for lange an komma forsent och missa det.

Och nej Anna, ett kort ar inte for mkt att begara men hade tyvarr inte min kamera med mig. Vet dock att Vicki tog en himla massa kort sa jag far styra dom fran henne. Bjuder pa en bild pa Vicki och Angus sa lange som jag hittade pa facebook. Inte den basta kanske men ett litet smakprov.


Kommentarer
Postat av: Siri

tack stina.. det var en fin bild:)

angående fötterna så brukar jag bara skubba dom om dom ser smuttsiga ut=) hihi puss

2009-03-11 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0