Long time no see

Hemma hemma hemma. Äntligen hemma. Och snön överraskade mig som ett gott humör och friskt huvud gör efter en för blöt utekväll. Det där med ballerina skor och tights fick jag glömma. Letade reda på ett par gamla jeans, dun-jackan och pälsmössan. Dags för ur och skur lekar tänkte jag och knallade ner på stan med mamma.

Spenderade tisdagkvällen med mycket alkohol, tråkigt tidigt jobb på onsdag pga inhopp för sjuk kille och kvällen gick åt till resfeber, packande och filmtittande med flatmates. En massa resande, flyga är väl bra tråkigt, att något som går såpass snabbt ska ta så lång tid med allt runtomkring, tåg dit, incheck hit, väntetid dit och buss hit. Jaja. Äntligen hemma i härliga hemmet.

Lunch med mor, fin snabb shopping. En pajlettbikerjacka och ett par vita gladitatorsandeler rikare, massa pengar fattigare. Inte fan har suget försvunnit. Ligger med godis och dator i sängen och gör allt utom att förbereda mig för högskoleprov. Vad mycket annat som helt plötsligt blev intressant. Säger som Linn, väldigt var pedantiskt man blir ju närmare tenta/prov man blir. Helt plötsligt ska allt vara spotless. Överväger till och med att packa upp väskan. DET har då aldrig hänt förut.

Nu ska jag återvända till att kolla på Supernatural med ena ögat och läsa Aldrig fucka upp med andra. God kväll gott folk.


Bild från tisdag. Scaffs firar b-dayen med råge. Kanske hans bästa sida. Verkligen. Om ni inte redan nu kopplat vem som är vem så har ni Scaff i rutigt och Shauni i svart. Grabbarna gillar pitchers.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jackan från Gina förmodar jag? :)

2009-03-27 @ 23:18:32
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0