Måååånday

Jag har upptäckt José Gonzales och jag älskar det. Har alltid älskat Heartbeats men som vanligt inte orkat bry mig om mer än den eller inte orkat helt enkelt. För hur ofta är ett helt album bra, så resonerade jag alltid förr och laddade bara ner låten jag gillade och lyssnade sönder. Men jag har som sagt vuxit och blivit bättre så nu gillar jag hela album.

Så José och Hoffmaestro & CHRAA får följa med i öronen ut på min lilla promenad i parken. Ska sno med mig Barack Obamas biografi och sätta mig på en bänk och läsa. Jag njuter redan. Men nej, nu måste jag gå annars blir det kallt. Ska bjuda på feta listan ikväll för er, så ni har något att läsa som godnattsaga.

Smek mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0