Mamma, en liten fråga bara

Blev jag tappad på huvudet som barn ? Här har jag gått och räknat ner dagarna till när jag ska åka hem och hela tiden tänkt att två veckor, det är tolv dagar. Så i lördags när jag tjatade om att det bara var tio dagar kvar och igår bara trodde det var nio, så var det ju två dagar extra. Insåg det imorse när jag tänkte åh, bara 8 dagar kvar... Fast vänta lite och det trillade poletten ner. Och hur ska jag kunna få ett bra resultat på ett högskoleprov om 12 dagar ( räknade rätt nu ) om jag inte ens vet hur många dagar det går på två veckor ?

Så mamma, blev jag det ?

Kommentarer
Postat av: mami

Inta vad jag kan minnas iaf, att du blev tappad alltså. Möjligen kan du sprungit in i en vägg själv med tanke på det tempo du höll (och håller) ibland. Fniss, fniss.... Älskar dig och räkna också dagar PUSS

2009-03-17 @ 07:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0