Plugg eller inte

Så har det varit en fin söndag men fina nenan i soffan mitt emot. Tror valet var bra, hon med datan, jag med plugget. Då blir det faktiskt något gjort. Måste ju börja greppa att på lördag har jag kanske det viktigaste provet i mitt liv. Att det får bära eller brista kan man ju tänka. Men ärligt, vill jag börja plugga till hösten och faktiskt plugga något jag verkligen vill, så får det inte brista. Bara bära. Därför känns pressen som en för tajt BH under fjortistiden. Inte särkilt stödjande eller givande.

Dags att återgå till grekiska orddelar, prefix och suffix. Varför behöver jag känna till ordet gyrometer ? Kommer jag komma någonstans i livet just på grund av det ordet. Det blir bara till att vänta och se...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh jag gillar verkligen Allison, älskar hennes oddness :D

2009-03-22 @ 21:43:11
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0