St Paddys Day

Klart man firar St Paddys Day här, speciellt när man bor med en irländska. Så nu sitter alla med plugg som dom stressar att bli klara med så vi kan påbärja en riktigt helkväll. Vet inte alls vad planerna är men har en flaska vin och den ska drickas. Och ja, mor, en hel flaska. Blir en ganska lång kväll tror jag dock och något glas kommer säkert drickas av någon annan.

Ska försöka få någon av tjejerna att knäppa en dagens som jag varit himla dålig med på sistone. Men helt ärligt, hur kul är det att visa bilder på svarta outfits varje dag. Det är nämligen vad jag spenderar mina dagar på jobbet i, svart svart svart. Har en piké som vi ska använda men fick bara två och de blir så snuskiga fort. Men i helgen är jag ledig och då ska jag klä upp mig bara för er.

Och idag, idag är det 9 dagar kvar till Sverige !


Sä här kul har vi våran flat... Eilidh färdig för utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0