Lista lista lista

Lovar du att vara ärlig? Så gott det går, min mamma läser bloggen !
Du heter: Stina
Smeknamn: Stål, Stun, Christiny ( my flatmates ), kärt barn har många namn
Låt som när du är ledsen sörjer till? Just nu, Håkans fina För sent för Eidelweis

Beroende av: Kaffe, cigg, öl, mat. Massor. Oj, shopping också.
Vem behöver du mest just nu: Oj, alla vänner som jag inte sett på så länge. Ni vet vilka ni är.
Vad tror folk om dig? Jag tror folk har en massa förutfattade meningar men overall att jag är nog ganska schysst. Hoppas jag.
Stämmer det? Vi kan väl säga 50-50. Ingen är ett helgon.
Vad får du oftast komplimanger för? Min humor. Kul grej.
Vad säger du för att imponera på någon? Att jag är från Sverige
Hur imponerar man på dig? Trevlig och rolig brukar vara en hit.
Brukar du skratta för dig själv? Jag skrattar ofta för mig själv. Speciellt när jag läser.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ja menade ja det är det! Ja men häng på! Ja vet inte om ja ska med eller inte. Ganska fattig. X - från Layla, Helenas flatmate om utgång imorn.
Var bor du? Glasgow
Trivs du där: Tror du ! Kunde inte haft det bättre just nu.
Äger du några converse: 7 par, om man räknar de trasiga längst bak i garderoben som jag är för sentimental för att slänga. För mycket minnen.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl i solen, vin på förfesten och sprit på krogen. Cider - aldrig
Brukar du bli för full: Det händer lite titt som tätt ja.
Vad har du för mobil operatör: Sverige - Comviq, Norge - tele2, Skottland - O2
Är du allergisk i mot något: Huden på mina underarmar är överkänsliga mot mjöl. Annars kyla, värme och sol. Jag är en ganska lagom människa
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Få ett grymt resultat på högskoleprovet och sedan ha en grym vår i Glasgow.
Hur svarar du i mobilen: Oftast Ja det är Stina eller Hello. Eller Hej lilla mamma !
Vem ringde du senast? Emma, eller hon ringde mig. Jag ringer ingen här. För dyrt och har gratis mess.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att det skedde ett väpnat rån på hennes jobb igår. Luckily, var hon inte där.
Antal timmar sömn inatt: Försov mig men trots det "bara" sju timmar.
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: Till jobb ja. Skola nej. Kompisar, ständigt tio minuter sen.
När mår du bra: Med en öl i solen tillsammans med fina fina vänner.
När blev du fotad senast: i söndags av Helena, igår av mig själv. Ego. Typ.
Hur känner du dig nu: Varm, lite trött och både nervös och upphetsad över hemresa på torsdag.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Svart. Kanske lite svart.
Vad tycker du om fötter: Inte något jag reflekterar över men de är väl kanske inte min bästa kroppsdel.
Vad saknar du: Alla nära och kära som inte är i Glasgow. Som sagt, ni vet vilka ni är.
Hade du en bra kväll igår: Ja, himla mysig.
Favorit dryck på morgonen: Liten latte med två extra shot. Fina grejjer.
Rakar du benen: Ja, fast väldigt sporadiskt. Speciellt på vinterhalvåret.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast mellan 24 och 04. More or less.
Är du blyg? Beror på situationen, oftast inte.
Sysslar du med någon idrott: Är ölhävarspelet en sport ? Klart det är.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är ju sjukt fint. Mer brev till folket. På recycled paper of course.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Eller jag kanske ska gå förbi en gång till ? Cheasy...
Har du spytt offentligt: Ja. Har väl hänt. Väldigt sporadiskt. Gillar ordet sporadiskt.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa stående. Runka. Klia mig på pungen in public.
Är du nöjd med ditt liv: Just nu, himla mkt.
Är du bortskämd: Verkligen inte. Inte någon guldsked i mun här inte. Bara ibland. När mamma är på bra humör. Desto mer när jag inte är hemma så ofta.
Vad gör du i morgon: Jobbar, betalat hyran, springer ärenden och sedan utgång, Scaffs b-day !
Vad är det värsta du vet? Oj, massa saker. Troligen fisk. Speciellt tuna.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, det här med valuta är jobbigt. Men antagligen inte tillräckligt. Eller alldeles för mycket. Beror på vilken synvilken man ser det ifrån, min eller mammas.
Vad behöver du just nu? En lugn och tyst stund utan Eiilidhs mobbning.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Victoria Silvstedt. Den tjejen har kommit långt.
Vad längtar du till? En underbar vår och sedan en sjukt skön sommar. Lite Hultan och öl.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag. Helt underbara.
Vad använder du för shampoo? Tigi Bed Heads Dumbe Blonde
Vad är det finaste du fått? En underbar familj och mina vänner. Kör på det temat.
En speciell dag du minns: Finns många, svårt att välja en. Men min 20-årsdag/helg ligger högt.
Hur gammal är du: 21, snart 22. I augusti. Jag vet, ett tag kvar men jag gillart, ok.
Tycker du om någon just nu: No, absolut inte Eiilidh.
Om fem månader: Har jag hittat meningen med livet. Eller så är jag lycklig. Tydligen kan man inte ha både och.
Du samlar på: örhängen.
Gröna eller röda äppeln: Vi kan väl säga mitt i mellan, de där gul/röda/gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, svarar inte hon så messar jag Helena.
Gillar du golf: Finns det något tråkigare ?!
Vilken tid gick du upp idag: Tjugo över åtta, tio minuter innan jag skulle börja jobba.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja, fina sköna raggsockar.
Vad ska du göra ikväll: Jag ska gå och lägga mig tidigt och komma itid imorn.
Är det okej att gråta: Klart det är. Varje gång till slutscenen i Armagedon ser jag inte ett dugg genom strömmen.
När grät du senast: i tisdags.
Laddar du ner musik och film från Internet: Jämt. Nu kommer säkert polisen och knackar på min dörr.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet och något fint till min mamma, det är hon värd.
Bär du glasögon eller linser: Solglasögon, räknas det ?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej gud nej. Primark is the shit.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag är ledig, vid halv tolv typ. Annars när jag måste.
Har du piercing: Ja öronen och på ett intimt ställe.
Vill du gifta dig: Svår fråga, tar det när dagen kommer.
Vill du ha barn: Samma sak där, vi tar det då. Men jag skulle nog säga ja.
Solar du ofta: Nej, absolut inte just nu.
Är du bra på att laga mat: Lite grann men har ingen fantasi. Bättre än alla här iaf. Inga halvfabrikat här inte.
Gillar du att dansa: finns inget bättre. Love it love it love. Dansar nog hellre än bra.
Är du flygrädd: Nej. Men allt runt flygandet hatar jag, så låååångsamt.
Hur vig är du: Extremt. Stel som en 85-årig tant. Gillart !
Vad dricker du helst när du är törstig: Saft för här smakar vattnet klor.
Vilken är din favoritglass: Saltlakrits och polka. Sjukt god combo.
Tror du på ett liv efter döden: Jag vill gärna tro på Nangijala.
Tycker du om sushi: Verkligen inte. Grönsaker och rå fisk. Inte ok.
Vad äter du helst när du ser på film: Tangy cheese doritos med salsadipp.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Nej. Spenderat för mycket tid i tandläkarstolen för att kunna.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls. Oftast. Beror på vilken rytm jag är i.
Vilken ögonfärg har du: Gröna. Lite blå och kanske lite grå. Dom skiftar lite.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ett par kan jag tänka mig.
Biter du på naglarna: Ja tyvärr. Men stop-och-väx funkar bara inte.
Röker du: Ja. kort och gott. Mot mammas förtret.
Hur ofta tränar/motionerar du: eeh, varje gång jag går ut. Dans dans dans.
Senaste låt du hörde: Hoffmeastro & CHRAA - Seize the day. It's on repeat.
Vad gör du på helgerna: Jobbar eller sover. Gillar inte att gå ut på helgerna här. Veckordagar rocks !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0