Weekend wars

Ja nu har då helgen kommit och gått. Och den har varit så mycket mer än bara bra. Har haft en kanonhelg med mamma och Steffe stor med massa kulturellt och mat och mys. Nu har dom åkt och det känns lite tomt. Men jag jobbar och står i så jag håller mig sysselsatt. En snubbe fick sparken från jobbet i söndags så nu får jag en himla massa mer tider framöver.

Lyckades kapa till mig onsdag, torsdag ledigt så imorgon blir det utgång med Helena kexet och två andra tjejer från Karlstad som helt random också flyttat hit i januari och som Helena stötte på, på jobbet i helgen. Vi satsar på Bamboo och förhoppningsvis styr jag lite schyssta bilder eftersom min blogg har varit precis sådär tråkig som jag hatar att andras är de senaste dagarna.

Bjuder på en ack så vacker bild på lilla mamma och Steffe stor så länge.

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att du snart är hemma :D Kramis

2009-03-05 @ 13:23:23
URL: http://www.malinlundin.blogspot.com
Postat av: Anna siri Jost

Du är hemskt dålig på att uppdatera din blogg tycker jag!

2009-03-05 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0