M O N E Y


Bild: google


Jag hatar att oroa mig över pengar. Oftast för att jag inte behöver. Inte för att jag är världens bästa sparare, utan det brukar lösa sig på något vänster. Och nu är det inte så att jag är pank. Men de pengar jag satt undan från Norge som jag levt av här och som jag tänkte leva på i sommar har blivit lite mindre än jag tänkt. Så jag fick lite magknip. Speciellt sen jag varit tvungen att slänga pengar på både ny mobil och ny plattång denna månad. Detta efter jag spenderat en månadsyra på kläder från Matthew Williamson kollektionen från H&M.

Så nu måste jag använda skinnjackan dagligen. Annars blir det inget bra köp. Och ett dåligt köp som det är försent att lämna tillbaka passar inte mig just nu. Så den sportar jag idag. Har suttit i soffan på jobbet ett par timmar nu och struntar nog faktiskt i att gå hem. Måste ju sticka tillbaka om en timme liksom. Byter nog bara om här. Tur att jag har ombyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0