My day off


Bild: jag



Spenderade eftermiddagen med att strosa ner på stan, posta ett paket till Malleballe och hamnade sedan på mitt favroitfik ( efter jobbet såklart ) Vanilla black. En miljon godsaker som pajer, muffins och cupcakes. Tog som vanligt en latte med extra shot utan skum och en apple berry crumble pie. Dom känner mig där vid det här laget. Faktum är att tjejen där måste ha sjukt bra minne för hon kom ihåg redan efter första gången hur jag ville ha mitt kaffe.

Och mamma, jag var så duktig att jag inte ens gick i närheten av H&M där del 2 av Matthew Williamson kollektionen släpptes idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Heey you!

Snart kommer du hem till Karlstad.:)

Saknar dig, syns snart då !

Pusspuss

2009-05-15 @ 13:14:04
URL: http://www.malinlundin.blogspot.com
Postat av: Malle

Åhh, en sådan fest vore nice, jag är iv.f på!Då får vi styra upp myrorna innan:) Va kul att du redan har påstat, då kanske den hinner landa på hemmaplan innan fredag nästa vecka..? vore himla kul isf. längtar redan efter att få glida runt i dom! Tänk att man kan falla så pladask för någonting:) Ska iväg och träffa bakisanna med hennes vänner, (på Mc´d givetvis) :) Sen blir det utgång ikväll, Sandra är iväg och ska grilla, hoppas dock att regnet lägger sig:)Har problem med hår och klädval, men de ilandsproblemen löser sig efter en drink el två! Ha en bra kväll och helg Stins! Puss

2009-05-16 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0