Ågren


Jag och Malin på Halloween

Har spenderat senaste 12 dagarna hemma och det har varit så skönt att jag dör. Har träffat alla jag velat träffa, hunnit äta allt jag velat äta och hunnit med hemtenta, utgång och shopping. Det har varit så bra att jag inte alls vill åka hem. Skulle kunna stanna hur länge som helst. Men måste man hem, så måste man.

Brukar inte riktigt ha sådan här ångest över att åka tillbaka igen. Men nu känns det tungt. Trots att jag vet att Karlstad tar lite kål på mig efter en längre tid. Tack som fan iaf, för några jävligt fina dagar.

Nu blir det fika, sen åker jag ! Ses i Götet.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hallå, vi träffades ju aldrig.. Så jag väljer att bortse från det du skrev. :p synd att jag har haft fullt upp de två senaste helgerna, annars hade jag ringt dig på stubinen. Vi kanske kan planera in en date nästa gång du kommer hem istället? Saknar dig ju!

2009-11-04 @ 11:52:26
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0