New place, new life.

Flyttat nu igen. Bor numera i klasskamrat Rebeccas vardagsrum. Får duga fram till 10e februari då jag får hyra en liten 2:a i Kallebäck till sista juni. Vart jag tar vägen sen får vi se. Förhoppningsvis får jag tag på något på lite längre sikt. Är ganska trött på att packa ihop och dra.

Köpte fina skor idag också. Med 5 cm klack. Ni som känner mig vet att det tar mig till enorma höjder jag aldrig stött på förut. Nästan. Men dom är fina. Vardagsklackar skulle jag vilja säga. Och onda ögat får jag väl från alla pretentiösa, politiskt korrekta människor i min klass eftersom dom är i äkta skinn. Sak samma.

Plugg.Plugg.Plugg. Samma tugg.

Inte långt kvar till jul och hemfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0