Roller coaster


Det känns lite upp och ner, hit och dit.

Så känns det verkligen nu. Tittade på mitt livs lägenhet idag. Kärlek vid första ögonkastet. Här vill jag leva, här vill jag dö. Och så kommer den antagligen stiga så mycket i pris att jag inte kan köpa den. Den smärtar, denna ovisshet. Lever just nu på att jag kommer få återse kära Glasgow på söndag. Men det känns också ångestfullt, då jag kommer gråta mig gammal när jag åker därifrån om en vecka.

Suck. I-landsproblem. Livet är inte så ofta lätt.

Kommentarer
Postat av: Malin T :)

Hoppas verkligen att priset inte går rakt upp i taket och att du kan genomföra allt. Inte vet jag hur den ser ut, men ja vet att du har betydligt bättre ögon för sådant än jag:)Hoppas du får de riktigt bra i Glasgow. Tycker du ska sätta på lite te, el varm öboj, en film, en filt, 10 kuddar och klistra dig framför en film.! Kram på dig stina!

2009-11-04 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0