349:-

Det är alltid lika roligt att inse att man har väldigt mycket mindre pengar än vad man tror. Kollade kontot idag och tänkte innan att jag nog hade runt 700 kr som sämst. Yes, 349 kr och jag hinner inte hem och äta idag innan visningarna. Så jag ser fram emot en hungrig eftermiddag. Jag dör, så tråkigt är det att vara student. Nu blir det havregrynsgröt och makaroner ett bra tag framöver.

Mitt beslut att köpa tidningar för 70 spänn i lördags kanske inte var det bästa. Men jag säger som Carrie i SATC I just felt it fed me more.

Någon givmild ?


Kommentarer
Postat av: Helena

fyfan vad sant stina. jag tror inte vi insett att vi är studenter än.. men vi kommer lära oss! (alternativt skaffa ett jobb/vinna pengar)

2009-10-12 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0