Bitter

Över livet.
Över allt.
Över plugget.
Över grupparbetena.
Över gruppen.
Över mig själv.
Över att jag läst 3 kapitel när jag borde läst 21.

Över att vara student.
Över studentekonomi.
Över att känna mig snål.
Över att behöva tänka på pengar.
Över att prata om pengar.
Över att behöva avstå från saker på grund av pengar.

Över att Göteborg inte riktigt är som jag trodde det skulle vara. Över att mitt liv inte är som jag trodde det skulle vara. Över att hur jag mår inte är som jag trodde jag skulle må. Över boendesituationen. Över att jag är tvungen att flytta igen. Över att jag inte har en massa miljoner att köpa bästa lyan för. Över att andra människor har.

Bry er inte om mig, jag är bara bitter just nu. Det går över tills imorn. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: jorro

klart att det gör hjärtat, du är ju världens bästa stina!

2009-10-08 @ 14:41:52
Postat av: mami

Wooooops - jag det var bittert!! Men, gumsabumsa - du vet hur det är - ut med det!!!! Och se´n så "ordner dä sig!

2009-10-08 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0