Det ska vara tyst i bibliotek

Sitter i skrivande stund i datasalen på campusbiblioteket. Tänkte att det är lika bra jag sitter här, annars får jag ingenting gjort. Men just för tillfället stör jag mig på ganska mycket. Tjejen bredvid mig har spenderat den senaste timmen med att regelbundet knäcka alla sina fingrar i tur och ordning, ett av de värsta ljud jag vet. Prata i mobil tycks också vara helt okej, man lämnar bara den tysta läsesalen och pratar högt och glatt om annat.

Och dessa högklackade skor. Jag tror jag dör. Låter ju som en hel jävla elefanthjord så fort någon kommer eller går. Vilket folk verkar göra för jämnan. Usch, det står mig upp i halsen. Dessutom, har de valt att lägga toaletterna i den bakre delen av datasalen och nu låter det som dörren gått i baklås för någon. Där kan personen sitta tycker jag, så det kanske blir tyst.

Kharma's a bitch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0