Fina lördag

Började dagen med en riktig brakfrukost som vi lagt månadens sista slantar på. Nästan. Scones, cream cheese, sylt, te, juice och massa annat gott. Myste lite, Maya och Linnea dolade med disk och städ medan jag bakade havreflarn. Nu har jag spenderat senaste timmen med storstäd av mitt rum. Dammat, dammsugit, torkat av alla ytor med Grumme så nu luktar det rent och gott.

Vi lyckades också slänga högen med skräp som stått och samlat damm i ett hörn sen vi packade upp. Maya och Linnea släpade med sig alla pantburkar till Backa sen ska dom strosa på Emmaus. Jag stannade hemma med tanken att plugg vore nått. Orkar inte.

Paolo Nutini spelas på Spotify och jag tänker på Glasgow och glada dagar. Nu är det faktiskt bara tre veckor kvar. GUD, så skönt. Och på fredag trillar CSN in och jag är hemma i Karlstad och njuter av god mat och ompyssel. Hoppas på att mormor sticker till mig ett par hundra redan på torsdagen så jag kan gå ut. Precis så.

Nu, plugg. Absolut inte ngt annat.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Är du hemma till helgen? :)

2009-10-17 @ 19:49:01
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0