I do love a good sale


Bild: Linn

Har suktat länge efter denna tröja. Men med ett pris på 1200 kändes det som om budgetkedjorna kunde erbjuda bättre. Har dock inte hittat något med samma snygga, enkelhet som denna. Så den har liksom legat kvar i bakhuvudet. När jag idag gick förbi Carlings, av alla ställen, och såg denna hänga på en galge och ropa Stina, var jag tvungen att gå fram och hälsa. Och Carlings har ju sen igår kört på 50 % på alla tjejöverdelar. Så för 600 kr, värd varenda slant, blev den min. Och jag vill bara bo i den.

Ligger och tänker på hur jag ska ha den, med vad till. Ska köpa massa stora, halsnära halsband i Glasgow och äga den ! Kommer bli SÅÅÅ snyggt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

kul att man kan få fynda grymma grejer man velat ha ett tag :)

2009-11-04 @ 10:03:32
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0