Kom igen nu !

Tiden får så himla gärna gå snabbt nu och grupparbetet om fattigdomen i Bangladesh får gärna vara klart. Idag helst. Så jag kan boka en biljett, packa min resväska och sätta mig på tåget hem till mitt kära Karlstad. Jag behöver det nu. Kramas lite med mamma, äta mormors goda revbensspjällsgryta och dansa med kompisarna tills fötterna gör ont.

Det är så svårt att se mållinjen men nu vill jag bara att det ska vara torsdag och att jag ska få dra hem. Orkar inte riktigt med saker och ting just nu, behöver hem och ignorera.

Så, nu packar vi ner datorn, springer till bussen. Möter upp gruppen i skolan och gör det klart det här, inget jäkla ältande nu !

Så ja, Carolina. Jag kommer hem i helgen.

Kommentarer
Postat av: Malin

JA, ÄNTLIGEN. så kan jag får krama dig!

2009-10-19 @ 17:16:25
Postat av: MALIN

Stina, sälen i december? :D

2009-10-19 @ 18:32:38
Postat av: Carolina

Hur länge stannar du? :) Jag ska göra det där gamle högskoleprovet på lördag så är rätt busy då ;/

2009-10-20 @ 10:54:27
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0