Mållinjen, den är så nära


Ser ni inte hur avslappnad jag är, det är ju så nära nu. Snart så.


Sitter med grupparbete. Egentligen är vi klara, allt är trixat och fixat med i den skriftliga delen. Och då jag inte är med på den muntliga redovisningen på fredag så känner jag mig lite överflödig. Det är lite upp till dom vad som ska sägas, så länge dom utgår från arbetet.

Känner bara att det ska bli sjukt skönt att sätta sig på tåget hem imorn, slappna av lite och känna att det är avklarat, det här med grupparbetena. För nu i alla fall. Hemtenta nästa vecka och jag sitter med föreläsningsanteckningar och försöker se om jag klarar lärandemålen. Det går som det går. Klart man satsar på VG, men så länge jag får godkänt är jag egentligen nöjd.

Eller ? Är man någonsin det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0