Tack Norge, vi gillart !

Mamma ringde och frågade om jag ville veta hur mycket jag får tillbaka på norska skatten (har inte orkat adressändra än så hon får lov att öppna). Ja, sa jag och hoppades på sju, åtta tusen. 14 256 kr sa mamma och jag skrek rakt ut av lycka. Sen skrek jag i ungefär en kvart, ringde alla jag kände och var lycklig. Jag är fortfarande lycklig. Och lite av det bittra har släppt. Fan, vad fint säger jag bara. Pengar till Glasgow, pengar till New York. Pengar till skidresa.

Så ja, Malin, jag är på. Fast hellre Trysil och hellre typ mitten av januari ?

JAG ÄR RIK IGEN !

Kommentarer
Postat av: Anna

Gött det Stina! Jag vet precis hur du känner dig, den där lyckan fick jag i sommars när jag fick mitt skattebesked! Norge kan va bra till mycket!

2009-10-19 @ 20:40:44
URL: http://annimoll.blogg.se/
Postat av: MALIN

Trysil funkar också i mitten på januari:) kan ju kolla lite när du kommer hem :)

2009-10-20 @ 17:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0