Crazy week and over ambitions

Ja, vi körde verkligen på all inn när det gällde grupparbetet och ett tag där var jag extremt bitter över farligt avfall och gruppen. Nu när det är klappat och klart så gillar jag allt igen.

Inte riktigt allt dock. Har som vanligt blivit förkyld. Hostar snart upp lungorna. Skulle iofs vara ganska skönt, för då slutar jag väl hosta. Insåg dessutom igår när jag skulle köpa en cola att jag inte fått mitt CSN. Jag orkar inte mer. Varför drabbar detta endast mig ?!

Så dagens planer, att härja ner till Swedbank på Avenyn och bråka om mina pengar. Sen slappa i soffan. Klara i klassen har fest ikväll, men varken humöret eller hälsan är på topp. Så det blir nog lugnt. Har ju dessutom inga pengar.

Åh, vad jag hatar att vara student just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0