F I N A L L Y


Snart träffar jag bl a. dessa två sötnötar Megan och Barry

Nu. Är det bokat och klart. Om ganska exakt 42 dagar. I can't wait. Lyckan är ett faktum och livet kändes helt plötsligt sjukt mycket lättare. Tyvärr, vilken ger mig en liten tår i ögat, kunde inte Helena följa med. Men bättre ensam än inte alls resonerade jag och nu blir det äntligen av.

Det enda som ger mig lite ångesten är vetskapen att det kommer vara total lycka den 8e när jag landar och är framme. Men sjukt svårt att lämna sen igen den 12 november. Vet bara att jag kommer att sakna det så mycket. Åh. Men bättre det än att glömma bort vad bra det var.

See you in a month and half, Glasgow !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0