HATA CSN

Jag hatar dom, hatar dom, hatar dom. Har ju gått i typ en vecka nu och kollat kontot. Men aldrig några pengar. Såhär kan jag ju inte ha det. Loggar in på Mina sidor på CSN och ser att tydligen betalades pengarna ut i fredags, men jag inga pengar fått.

Ringer CSN, dom säger till mig att ringa min bank. Så jag ringer Nordea, som säger att de har då inga pengar, jag ska ringa till CSN. Ringer till CSN igen, de säger att pengarna har gått iväg från dem. Isåfall är det Swedbank jag ska prata med, för de har hand om utbetalningen. De frågar också om jag registrerat konto hso Swedbank, vilket jag gjort online.

Försöker ringa Swedbank men tror ni att de har en kundtjänst som tar emot samtal från icke-kunder ? Absolut inte. Så jag fick ta vagnen till närmaste kontor. Där får jag svaret att de inte fått något konto registretat, något blivit fel. Så de fixade det och menade att till nästa utbetalning ska det vara okej. Ja, men denna då ? Jo, den får jag på avi. Hem till Karlstad eftersom jag inte adressändrat än. Kul. Jättekul.

Tur att jag har en snäll mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0