Mean mondays

Vi har ett schema som man vid första glasen kan tro är sjukt slappt. Så jag tog mig en liten sovmorgon. Slappade framför tv:n, datan, diverse. Sen blev det en liten rundringning mellan några av oss tjejer i klassen och vi bokade ett litet studiemöte. Tyckte vi var grymt duktiga, gick förbi kåren och fick avi för avgiften, fixade lånekort och bokade ett grupprum.

Efter lite pill med att få fram de artiklar vi skulle läsa, insåg vi att vi kanske hade behövt startat lite tidigare. Typ i lördags. Inte såå många sidor kanske, ca 45, men allt på akademiskt engelska. Så just nu drygar jag lite, måste ju dessutom läsa dem online och man orkar ju bara inte.

Dessutom måste jag laga mat. Det börjar jag nog med.

Eller ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0